30.9.15

Een beetje afscheid

Als je de kans krijgt om bij Libelle Lifestyle Coordinator te worden dan doe je dat! En helemaal met de pijlers wonen, culi en tuinen. Dat is geen baan, dat is pure hobby. Natuurlijk word ik ook gedreven door ambitie en het klinkt gek uit mijn mond, een beetje regelmaat.

Iets nieuws gaan doen, betekent ook afscheid nemen van het oude. Ik heb 8 jaar voor verschillende bladen gewerkt en het doet pijn in mijn hart om afscheid te nemen van de mensen, mijn eigen rubriek, maar ook van het stylingwerk, dat ik nog altijd geweldig vond om te doen.

Ik was nog volop bezig met de voorbereidingen voor de Woonbeurs, maar dat heb ik niet kunnen afronden. Wel sta ik gelukkig nog in het Woonbeursnummer en met een geweldige cover. Tot het einde van het jaar zal ik nog te zien zijn met mijn rubriek "Fan van Fleur" in Ariadne at Home. Daarna neemt iemand anders het stokje over. Aan alle redacties waar ik voor heb gewerkt en Ariadne at Home in het bijzonder, heel veel dank voor het vertrouwen en alle kansen die ik heb gekregen, het heeft me veel gebracht, waaronder deze prachtige baan.

Voorlopig zal mijn blog even stil staan, net als de plannen voor een woonnieuws site, waar ik mee bezig was. Ik weet zeker dat die laatste er nog eens gaat komen.

Tot dan!
Liefs, Fleur



Geen opmerkingen:

Een reactie posten